پروتز سینه مدل گرد

پروتز سینه مدل گرد

پروتز سینه مدل گرد

پروتز سینه مدل گرد یکی از پرطرفدارترین انواع پروتز سینه است که در بین متقاضیان محبوبیت زیادی دارد. این پروتز سینه به دلیل ظاهر گرد و متناسبی که به سینه‌ها می‌بخشد توسط زیباجویان با استقبال زیادی مواجه می‌شود. پروتز سینه گرد ممکن است  از هر جنسی باشد اما وجه تمایز اصلی آن برابر بودن تمام اضلاع و افزایش سایز سینه‌ها به صورت مناسب است. اغلب زیباجویان تقاضا دارند در عمل پروتز سینه از پروتز گرد برای آنها استفاده شود اما ممکن است این پروتز برای همه مناسب نباشد. در ادامه بیشتر در مورد ویژگی‌های این پروتز و کاندیدای مناسب آن صحبت خواهیم کرد.

پروتز سینه مدل گرد

پروتز سینه مدل گرد چیست؟

پروتز سینه مدل گرد از انواع ایمپلنت‌ها مثل سیلیکون، پروتز ثابت و سالین ساخته می‌شود. این پروتز به دلیل فرم گرد و برجسته‌ای که به سینه می‌بخشد به گفته اغلب افراد ظاهر زیباتری دارد و در جراحی پروتز سینه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این پروتز برخلاف پروتزهایی که ظاهر طبیعی دارند،‌ ظاهر فانتزی‌تری داشته و سینه‌ها را به شدت خوش فرم می‌کند.

زمانی که از سیلیکون مایع استفاده می‌شود، ژل سیلیکون به طور یکنواخت در سینه پخش می‌شود و زمانی که از پروتز جامد استفاده می‌شود آن را زیر بافت عضله سینه قرار می‌دهند. به هر حال این پروتزها نیز مزایا و معایب خاص خود را دارند و اگرچه برای اغلب افراد مناسب هستند،‌ اما ممکن است در برخی افراد نیز کاربرد نداشته باشند.

مزایای پروتز سینه مدل گرد

پروتز سینه مدل گرد مزایای بسیاری دارد که در ادامه به مهم‌ترین موارد آن اشاره می‌کنیم:

  • قیمت مناسب:

هزینه پروتز سینه گرد نسبت به سایر انواع پروتزها کمتر است.

  • افزایش حجم بیشتر:

پروتز سینه گرد به دلیل ظاهر خاص خود برجستگی بیشتری در سینه‌ها ایجاد می‌کند.

  • عدم چسبندگی به پوست:

یک پروتز سینه با کیفیت به پوست نمی‌چسبد و باعث ایجاد چین و چروک در سینه‌ها نمی‌شود.

  • حفظ شکل در تمام شرایط:

این پروتزها در هر وضعیتی ظاهر خود را حفظ می‌کنند و متناسب هستند.

  • تنوع در سایز:

پروتز سینه گرد را می‌توان در حجم‌های مختلف و بر اساس سلیقه خود فرد مورد استفاده قرار داد.

  • ظاهر شیک:

ظاهر پروتز سینه نسبت به سایر انواع پروتزها مشخص‌تر است و حتی با لباس زیبا به نظر می‌رسد.

پروتز سینه گرد برای کدام افراد مناسب‌تر است؟

پروتز سینه مدل گرد یک روش موثر هم برای افزایش سایز و هم برای بهبود فرم سینه بانوان است. معمولا این پروتز برای افرادی با شرایط زیر مناسب است:

  1. کسانی که به صورت مادرزادی سینه‌های کوچکی دارند
  2. کسانی که دچار افتادگی سینه شده‌اند و از فرم سینه‌های خود راضی نیستند
  3. افرادی که در اثر افزایش سن شلی سینه دارند
  4. افرادی که به دلیل بارداری و شیردهی فرم ایده آل سینه را از دست داده‌اند
  5. افرادی که بافت سینه را به دلیل سرطان خارج کرده‌اند
  6. کسانی که حداقل ۲۲ سال سن دارند و سینه آنها کاملا رشد یافته است

چرا پروتز سینه گرد بسیار محبوب است؟

داشتن سینه‌هایی گرد و خوش فرم یکی از ایده‌ال‌های زیبایی در بانوان محسوب می‌شود؛ چرا که اغل خانم‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی معروف هستند و الگوی زیبایی محسوب می‌شوند سینه‌هایی با این فرم دارند. به طور کلی یکی از استانداردهای زیبایی در خانم‌ها این است که سینه‌هایی گرد و برجسته داشته باشند که حتی به بدن آنها با پوشش لباس نیز فرم و ظاهر شیک می‌بخشد. 

ظاهر پروتز سینه مدل گرد به چه شکل خواهد بود؟

پروتز سینه مدل گرد

پروتز سینه مدل گرد ظاهر طبیعی و نرمالی دارند اما معمولا برجستگی بیشتری در سینه ایجاد می‌کنند. البته ظاهر نهایی پروتز سینه به اندازه پروتز و فاصله دو پروتز نسبت به یکدیگر بستگی دارد. شما باید با مشورت پزشک مناسب‌ترین اندازه را برای پروتز سینه گرد انتخاب کنید تا در نهایت از نتیجه عمل رضایت کافی داشته باشید.

از پروتز سینه مدل گرد چگونه در جراحی استفاده می‌‌شود؟

پروتز سینه مدل گرد با ایجاد یک برش کوچک روی سینه‌ها و دسترسی به بافت داخل آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. جراحی پروتز سینه تحت عمل بیهوشی و به صورت تهاجمی انجام می‌شود. پروتزها جنس، برند و سایز متفاوتی دارند که قبل از عمل در مورد مناسب‌ترین ویژگی‌های آن با پزشک صحبت می‌کنید. پروتز سینه گرد اغلب به صورت ژل یا جامد است که به داخل سینه تزریق شده یا داخل سینه قرار می‌گیرد و از نظر تقارن کاملا یکنواخت است. 

معایب پروتز سینه مدل گرد چیست؟

پروتز سینه مدل گرد غلی رغم مزایای فوق العاده خود،‌ ممکن است معایبی نیز داشته باشد. به عنوان مثال افرادی که می‌خواهند ظاهر سینه آنها کاملا طبیعی به نظر رسیده و انجام عمل روی آن مشخص نباشد،‌ ممکن است از فرم این پروتز رضایت نداشته باشند. همچنین این پروتز نسبت به پروتز اشکی احتمال انقباض کپسولی بیشتری دارد. این پروتزها انعطاف پذیرند و به اندازه پروتز اشکی سفت نیستند؛ بنابراین ممکن است برای برخی سینه‌ها تغییر دلخواه را ایجاد نکنند.

پروتز سینه مدل گرد از چه موادی ساخته می‌شود؟

پروتز سینه مدل گرد از  جنس سیلیکون و محلول نمکی است و معمولا نوع سیلیکونی آن مورد استفاده قرار  می‌گیرد. پروتزهای سیلیکونی به دلیل ظاهر طبیعی‌تر خود و پخش یکنواخت ژل محبوبیت بیشتری دارند و کمتر کسی است که تقاضای استفاده از پروتز نمکی را داشته باشد. علاوه بر این پروتزهای سیلیکونی دوام و مقاومت بیشتری دارند و تا مدت‌ها ظاهر بهتری در سینه‌ها ایجاد می‌کنند.

نکات مهم در نگهداری از پروتز سینه مدل گرد

برای نگهداری از این مدل پروتز سینه لازم است تا دو هفته استراحت کنید و تا چند ماه از ورزش و فعالیت سنگین اجتناب کنید. همچنین توصیه می‌شود از سوتین جراحی مخصوص استفاده کنید تا موقعیت سینه‌ها را به خوبی حفظ کنید. برای خواب بهترین وضعیت خوابیدن به پشت است  و بهتر است از  دو بالش استفاده کنید تا مانع از ایجاد تورم در سینه‌ها شوید.

کدام افراد بهتر است از پروتز سینه مدل گرد استفاده نکنند؟

پروتز سینه مدل گرد برای طیف وسیعی از زیباجویان مناسب است و می‌توان در صورت تمایل از آن استفاده کرد. اما برخی افراد که تمایل دارند سینه شان کاملا حالت طبیعی داشته و آثار عمل اصلا مشخص نباشد، می‌توانند به جای پروتز سینه گرد از پروتز اشکی استفاده کننند. همچنین افرادی که در دوره بارداری و شیردهی قرار دارند لازم است تا ۶ ماه بعد از این دوران برای این جراحی اقدام نکنند.

آیا پروتز سینه مدل گرد زیبایی بیشتری دارد؟

در واقع هر نوع از پروتز برای فرم خاصی از سینه و برطرف کردن یک سری معایب مناسب است. شما باید بر اساس انتظاری که از عمل پروتز سینه و فرم دلخواه خود دارید با پزشک صحبت کنید تا بتوانید بهترین مدل پروتز سینه را انتخاب کنید. این مدل پروتز سینه به دلیل شکل گرم و برجسته‌ای که ایجاد می‌کند معمولا بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نتیجه گیری:

این نوع پروتز سینه به دلیل ظاهر جذاب و متمایزی که به سینه‌ها می‌بخشد همواره پرطرفدارترین روش برای زیبایی سینه‌هاست. اگر کاندیدای مناسبی برای استفاده از پروتز سینه گرد هستید توصیه می‌شود حتما قبل از عمل یک پزشک معتبر را انتخاب کنید و با انجام مشاوره کامل از کیفیت بالای عمل اطمینان حاصل کنید.

سوالات متداول پروتز سینه مدل گرد

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *