تزریق چربی صورت یا لیپوفیلینگ + فیلم واقعی تزریق چربی

تزریق چربی صورت یا لیپوفیلینگ

تزریق چربی صورت یا لیپوفیلینگ + فیلم واقعی تزریق چربی

تزریق چربی صورت یک روش زیبایی ضد پیری است که با تزریق چربی خود بیمار، چین و چروک های توخالی را پر کرده و صورت را تغییر می دهد. ظاهر طبیعی و نتیجه حاصل از این مداخله، آن را در زمره عملی ترین عملیات در جهان قرار می دهد. تزریق چربی صورت که به آن “لیپوفیلینگ” نیز می گویند، علائم پیری را درمان می کند و حجم را به صورت آسیب دیده از چین و چروک باز می گرداند. بیمارانی که پذیرفتن این عیوب برایشان مشکل است، برای جوانسازی صورت و لیفت صورت خود به جراحی پلاستیک متوسل می شوند.

تزریق چربی صورت یا لیپوفیلینگ

لیپوفیلینگ صورت یک عمل رایج است که هدف آن پر کردن چین و چروک در اولین نشانه های پیری است: چین و چروک های افقی روی پیشانی، خطوط اخم، پنجه کلاغی، چین های بینی، چین های خط خنده و ….

اصل این جراحی جوانسازی صورت ساده است: چربی از قسمت دیگری از بدن که در آن مقدار اضافی تشخیص داده می شود گرفته می شود و سپس دوباره به بیضی صورت تزریق می شود. برای انجام این کار، لیپوساکشن قبل از آن ضروری است.

لیپوفیلینگ صورت برای افرادی در نظر گرفته شده است که می خواهند علائم پیری را از بین ببرند و دارای ذخایر چربی کافی هستند. برخلاف آنچه شما فکر می کنید، حتی افراد لاغر نیز واجد شرایط این عمل هستند.

تزریق چربی صورت چگونه انجام می شود؟

قبل از اقدام به تکنیک تزریق چربی صورت، لازم است به یاد داشته باشید که آزمایش خون و مشاوره قبل از عمل برای جلوگیری از هرگونه منع عمل ضروری است. به همین ترتیب، ترک سیگار و مصرف داروهای حاوی آسپرین مهم است.

لیپوفیلینگ صورت به صورت سرپایی و تحت بیهوشی موضعی یا عمومی (این میزان بسته به ناحیه اهدا کننده و گیرنده که باید درمان شود متفاوت است) به مدت متوسط ​​دو ساعت انجام می شود.

تزریق چربی صورت بر اساس استخراج چربی بیمار با لیپوساکشن معده، ران یا زانو به منظور تزریق مجدد آن انجام می شود.

جراح باید چربی برداشته شده را قبل از تزریق آن به ناحیه جوانسازی با استفاده از میکروکانول های فوم برای مجسمه سازی صورت، توسط سانتریفیوژ تمیز کند.

با توجه به حفره های صورت و حجم های از دست رفته، جراح مناطقی را برای تزریق چربی انتخاب می کند. این به طور کلی به استخوان های گونه، لب ها، نواحی اطراف بینی، چانه، شقیقه ها، استخوان ابرو، چین های بینی و گودی زیر چشم ها اشاره دارد.

فیلم واقعی تزریق چربی به صورت توسط دکتر سید علیرضا تولیت

تزریق چربی به صورت عملی است که برای بیمارانی که مایل به جوانسازی پوست صورت هستند توصیه می شود، اما می توان آن را در سایر قسمت های بدن، به ویژه بزرگ کردن سینه نیز انجام داد. از لیپوفیلینگ می توان برای افزایش سایز باسن نیز استفاده کرد: چربی از سایر قسمت های بدن بازیابی شده و مجدداً به باسن بیمار تزریق می شود. تزریق چربی به باسن و پروتز باسن از روش های افزایش سایز باسن می باشند.

چه زمانی بعد از تزریق چربی صورت فعالیت های خود را از سر بگیریم؟

پس از لیپوفیلینگ صورت، به طور متوسط ​​باید یک هفته صبر کنید تا بتوانید به سر کار خود بازگردید. در پایان این دوره استراحت، بخیه ها برداشته می شوند. ادم در روزهای بعد از عمل به تدریج کاهش می یابد تا زمانی که پس از ۲۰ روز از بین می رود. از سرگیری ورزش تنها پس از دو ماه و تنها پس از نظر مساعد جراح قابل انجام است (دوره انتظار برای از سرگیری ورزش به ویژه به شدت و نوع فعالیت انجام شده بستگی دارد).

آیا نتایج تزریق چربی صورت ماندگاری بالایی دارد؟

به طور کلی، نتیجه می تواند سال ها باقی بماند، به خصوص اگر بیمار تغییری در وزن نداشته باشد. ماندگاری لیپوفیلینگ صورت نیز بیشتر از سایر تکنیک های مورد استفاده برای جایگزینی صورت و درمان چین و چروک است. همچنین لازم به ذکر است که مدت زمان نتیجه ممکن است بسته به بیمار متفاوت باشد.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *