بهترین جراح پلاستیک در تهران

دکتر علیرضا تولیت

بهترین جراح پلاستیک در تهران

زیبا بودن و میل به زیبایی  یک غریزه ذاتی است که همواره به اشکال مختلف خود را در ابعاد متنوع زندگی بشری نشان می دهد. به همین دلیل است که از گذشته و از زمانی که بشر پای به عرصه وجود نهاده است همواره به دنبال راه هایی برای زیبا شدن و زیبا جلوه دادن خود بوده است با رایج شدن انجام اعمال زیبایی و به کارگیری تکنیک های متنوع برای کسب بهترین نتیجه آن چه که حائز اهمیت است و می توان آن را اساس و پایه انجام جراحی های زیبایی و پلاستیک دانست انتخاب بهترین و مناسب ترین و در عین حال باتجربه ترین جراح پلاستیک می باشد.

معرفی دکتر علیرضا تولیت، بهترین جراح پلاستیک در تهران 👇

دکتر سید علیرضا تولیت

دکتر علیرضا تولیت

فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی

بورد فوق تخصص از دانشگاه تهران
متولد بهمن ماه ۱۳۶۰
دانش آموخته راهنمایی و دبیرستان علوی
در سال ۱۳۷۹ وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد.
در دوران آموزش پزشکی عمومی بیش از ۱۵ جلد کتاب پزشی ترجمه نمود و عنوان مترجم نمونه سال ۸۷ را به خود اختصاص داد.
در سال ۱۳۸۸ وارد دوره تخصصی جراحی عمومی شده و دوره ۴ ساله جراحی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گذراند.
سپس در سال ۱۳۹۷ با رتبه اول در آزمون ورودی فوق تخصصی جراح پلاستیک و زیبایی پذیرفته شد و پس از ۳ سال تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران که بهترین مرکز آموزش جراح پلاستیک و زیبایی در ایران است فارغ التحصیل گردید.
در دوره فوق تخصصی نیز موفق به دریافت بورد فوق تخصصی گردید و انجام جراحی های پلاستیک و زیبایی ترمیمی متنوع و متفاوت در توان ایشان میباشد.

ویژگی های جراح پلاستیک خوب

مهم ترین ویژگی های یک جراح پلاستیک خوب که لازم است پیش از انجام هر گونه اقدامی آن ها را مد نظر داشت از این قرار می باشند:

داشتن دانش آکادمیک

پزشکان متخصصی که در حوزه جراحی پلاستیک دارای دانش و تحصیلات عالیه و اکادمیک هستند بهترین انتخاب برای انجام اعمال زیبایی می باشند. زیرا این گونه جراحان به دلیل سال ها تحصیل در این حوزه به خوبی با آناتومی و واکنش های مختلف بدن آشنا هستند و می توانند واکنش های بدن و اتفاقات احتمالی را حین انجام عمل پیش بینی کنند و بهترین راهکار را برای رویارویی و مهار آن ها به کار ببندند.

انجام عمل زیبایی با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنیک ها

یک جراح خوب و کارکشته همواره دانش خود را به روز کرده و سعی می کند تکنیک های جدید را فرا  گرفته و آن ها را بر روی بیماران خود اجرا نماید. آشنایی با متدهای روز دنیا  و بهره گیری از آن ها نشانه های یک جراح پلاستیک کاربلد و درجه یک است.

استفاده پزشک از پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی

استفاده از برترین و پیشرفته ترین ابزارها و تجهیزات پزشکی از جمله خصوصیات بارز یک جراح پلاستیک درجه یک است. بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا باعث می شود تا نتیجه این گونه عمل ها تا حد زیادی مثبت و مطابق میل و انتظار بیماران باشند.

دکتر سید علیرضا تولیت

رضایتمندی بیمارانی که توسط پزشک مربوطه تحت عمل جراحی قرار گرفته اند

هر چه میزان رضایت بیماران تحت درمان از نتیجه نهایی بیشتر باشد به همان اندازه نیز می توان به یک جراح پلاستیک برای انجام عمل خود اطمینان کرد. برای اطلاع از این فاکتور مهم در انتخاب پزشک جراح پلاستیک آن است که به مطب او مراجعه کرده و از نزدیک با بیماران و مراجعه کننده هایی که پیش تر توسط پزشک مربوطه عمل شده اند صحبت نمود.

داشتن تجربه و مهارت

تجربه بالا و سابقه کاری طولانی یکی از ویژگی های بارز یک جراح پلاستیک می باشد. جراحی که سال ها تجربه عمل جراحی داشته و با بیماران با شرایط مختلف روبه رو بوده است می تواند بهترین تکنیک و روش را برای هر فرد به کار بگیرد زیرا  تجربه تا حد زیادی با داشتن مهارت پزشک در ارتباط می باشد به این معنی که  پزشکی که دارای سابقه طولانی تری باشد از مهارت بیشتری نیز برخوردار بوده و قادر می باشد عمل زیبایی را به بهترین شیوه ممکن بر روی افراد اجرا نماید.

نحوه انتخاب بهترین جراح پلاستیک خوب

بهترین جراح پلاستیک را از چندین راه متفاوت و مهم می توان انتخاب کرد.

قبل از هر چیز بهتر است در گوگل سرچ کرده و لیستی از برترین پزشکان جراح را تهیه نمود.  مرحله بعدی نوبت به پرس و جو و تحقیق می باشد. بعد از تکمیل کردن تحقیقات قطعا عده ای از لیست خط خواهند خورد و عده ای هم چنان در اولویت انتخاب باقی می مانند. به طور حتم باید انقدر پیش رفت تا تنها یک نفر و در واقع اصلح ترین و بهترین جراح پلاستیک در لیست باقی بماند زیرا بیمار به بیشتر از یک جراح نیاز ندارد.

مرحله بعدی پیدا کردن آدرس مطب پزشکانی است که در لیست باقی مانده اند. در زمان مراجعه به مطب هر کدام از جراحان، باید مواردی از جمله صحبت با بیماران حاضر در مطب و همچنین گرفتن وقت برای انجام جلسه مشاوره با پزشک متخصص را مد نظر داشت.

بعد از گذراندن این مرحله و گرفتن وقت مشاوره باید خود را برای جلسه مشاوره ای که با پزشک برگزار می شود آماده کرد. پرسیدن سوالاتی که در ذهن دارید به همراه بیان انتظار و توقعی که از انجام این عمل دارید از جمله مواردی هستند که باید در جلسه مشاوره مطرح شوند.

دیدن آلبوم عمل هایی که هر کدام از جراحان انجام داده اند قدم بعدی می باشد و می تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد. همه این ها و بسیاری موارد دیگر از جمله راه های انتخاب بهترین و مناسب ترین جراح پلاستیک است.

اهمیت انتخاب بهترین جراح پلاستیک برای انجام اعمال زیبایی

دلیل اهمیت انتخاب بهترین جراح پلاستیک برای رفع مشکلات و ناهنجاری های بدن آن است که این گونه جراحی ها ارتباط مستقیمی با سلامت جسم و روح و روان فرد بیمار دارند. کوچک ترین اشتباه و اهمالی در انجام این گونه اعمال سبب وارد آمدن صدمات جبران ناپذیر جسمی و روحی به بیماران خواهد شد. و زندگی آنان را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

عدم توجه و دقت کافی در انتخاب بهترین جراح پلاستیک ممکن است علاوه بر برآورده نشدن انتظارات افراد عوارض و نقایصی در بدن آن ها به وجود بیایند که جبران بسیاری از آن ها غیر ممکن خواهند بود. بنابراین تاکید بر آن است که قبل از انجام هر گونه اقدامی بهترین و مناسب ترین جراح پلاستیک را انتخاب کرد.

خصوصیت بارز اخلاقی یک جراح پلاستیک خوب

داشتن روحیه ای صمیمی، صداقت و روراستی و مسئولیت پذیری و داشتن وجدان کاری از جمله ویژگی های اخلاقی مثبتی هستند که اگر در یک جراح پلاستیک دیده شوند می توان تا حد زیادی به او اطمینان کرده و از طریق او به رفع ناهنجاری و مشکلات موجود در بدن خود پرداخت. 

پزشکی که در برابر دو دلی ها و سوالات مکرر بیمار خود صبور است و در کمال رو راستی و صداقت تمامی اطلاعات را در اختیار او قرار می دهد و حفظ سلامت او از هر چیز دیگری برایش مهم تر است بدون تردید بهترین جراح پلاستیک است و می توان به کسب نتیجه مطلوب به کمک او امیدوار بود.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در زیر این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *