طول عمر پروتز سینه

طول عمر پروتز سینه یکی از نکاتی است که اغلب افرادی که این جراحی را انجام داده اند قصد دارند درباره آن اطلاعاتی کسب کنند.

آمبولی بعد از لیپوماتیک

آمبولی بعد از لیپوماتیک یکی از عوارض نادر و جدی است که پس از انجام عمل جراحی لیپوماتیک، یا جراحی لیپوساکشن، ممکن است رخ دهد.

نحوه خوابیدن بعد از لیپوماتیک

نحوه خوابیدن بعد از لیپوماتیک یکی از مهم ترین سوالات افرادی است که  این عمل را با موفقیت پشت سر گذرانده اند. مراقبت های پس

پروتز سینه مدل اشکی

پروتز سینه مدل اشکی یکی از روش‌هایی است که برای بازسازی سینه در زنانی که به دلیل علل مختلفی از جمله سرطان سینه یا عوامل

درد بعد از پروتز سینه

درد بعد از پروتز سینه یکی از دغدغه افرادی است که قصد این جراحی را دارند و نگرانی هایی بابت دوره نقاهت پس از عمل

پروتز سینه مدل گرد

پروتز سینه مدل گرد یکی از پرطرفدارترین انواع پروتز سینه است که در بین متقاضیان محبوبیت زیادی دارد. این پروتز سینه به دلیل ظاهر گرد

مراقبت های بعد از پیکرتراشی

مراقبت های بعد از پیکرتراشی پس از انجام این جراحی بسیار مهم است که هم در کاهش عوارض پس از جراحی و نتایج تاثیرگذار است.

هزینه عمل پیکرتراشی

هزینه عمل پیکرتراشی در سال ۱۴۰۲

هزینه عمل پیکرتراشی در سال ۱۴۰۲ به عوامل متفاوتی بستگی دارد. این عوامل موجب متغیر شدن هزینه این جراحی خواهد شد. بنابراین شما با در

بهترین سن برای جراحی لیفت صورت